19 Şubat 2014 Çarşamba

ARA ÖGÜN , KAHVALTI VE HINDISTAN CEVIZI SUYU



Bloguma hos geldiniz :)






MEYVE TABAGI






 Ara ögün secenegim ,su renklerin güzeligine bakarmisiniz.Allaha binlerce sükür olsun,bize böyle

güzel nimetleri verdigi icin.





Sule m ,en sadesinden yulaf lapasi
 


Doyurucu kahvalti seceneklerimden Yulaf lapasinin yaninda hindistan cevizi suyu .

Hindistan cevizi suyu Alkali özeligi asiyor ve cok saglikli.










Hindistan cevizi suyu zayıflatırmı?
Düşük kalorili yapısı nedeniyle hindistan cevizi suyu hem iyi bir iştah kesici ve tok tutucu içecek hem de içerdiği potasyum minerali nedeniyle metabolizmayı hızlandıran bir besin olarak zayıflamaya yardımcıdır. Bir bardak hindistan cevizi suyu içerisinde (200 ml) 46 kalori bulunmaktadır. Hindistan cevizi suyuna nazaran daha kalorili bir içecek olan hindistan cevizi sütü ise 200 ml sinde 550 kalori barındırmaktadır. Hindistan cevizi suyunun zayıflamak için kullanılmasına bir diğer sebep te içeriğinde yağ bulunmamasıdır. Hindistan cevizi suyunun içeriğinde doğal şekerler vemineraller  bulunuyor. Diğer taraftan Hindistan cevizi suyunun Magnezyum, potasyum ve diyet lifleri bakımından da zengin olduğu biliniyor.
Hindistan cevizi suyu özellikle içerdiği kalsiyum, potasyum ve sodyum gibi vücudun işlevlerini düzgün bir biçimde yapabilmesi için gerekli olan maddeleri içeriğinde bulundurur ve ishal, dizanteri, diyare gibi ani sıvı kaybına neden olan rahatsızlıkların olumsuz etkilerini gidermektedir. geliyor. Hindistan cevizi suyunda vücudun hayati organlarının çalışmasını sağlayan elektrolitler bolca bulunmaktadır. Hindistan cevizi suyu içerik olarak tıpkı fizyolojik seruma benzer ve vücudun ciddi travmalar ve hastalıklara maruz kalması durumunda vücut direncini ayakta tutabilmek için Hindistan cevizi suyundan faydalanılabilir.

www.dogaldiyet.com



 
    



Hindistan cevizi suyu şeker içeren diyet lif,  protein, antioksidanlar, vitaminler ve mineraller içermektedir. Sıcak ve aşırı nemli bölgelerde tüketilen serinletici bir içecektir. Hafif içeriği sayesinde son dönemlerde spor içeceği olarak oldukça popüler olmuştur.

Tek bir Hindistan cevizinin suyu vücudun günlük beslenmesi için gerekli olan C vitaminini yeterli bir oranda karşılar. B grubu vitaminlerini (niasin, pantotenik asit, biotin, riboflavin, folik asit, tiamin, pyridoxin) içerir. Bu çok özel su ayrica , sodyum, potasyum, kalsiyum, magnezyum, demir, bakır, fosfor, sülfür ve klor içerir.

Bağırsak enfeksiyonlarında, ishal ve kusma ile kaybolan suya karşı Hindistan cevizi suyu tavsiye edilir. Ayrıca bu suyun idrar yollarında antiseptik tesir yaptığı bilinmektedir. Kalori değeri tahmin edildiğinden çok düşük olduğundan, kilo problemi olanlar için bu su iyi bir içecektir. Bilim adamları Hindistan cevizi suyunun kilo vermeye de yardımcı olduğunu belirtiyor. Tatlı bir su olduğu için şekerli yiyecekler yemeye olan isteği köreltiyor. Ayrıca Hindistan cevizi suyu hiç yağ içermiyor. İçerisinde doğal şekerler ve mineraller bulunuyor.
 
Bir bardak Hindistan cevizi suyu (200 ml) sadece 46 kaloridir.Hindistan cevizi suyu vücuttaki sıvı kaybına iyi geliyor çünkü içerisinde elektrolitler bulunuyor. Bu sıvı içeriği açısından bir plazma yapısındadır ve eski savaşçılar bu suyu yaraların iyileştirilmesinde kullanmışlardır.


http://www.mutlumikrop.com

25 yorum:

  1. Hayırlı olsun blogun canım.
    Çok keyifli bir blog olacağı kesin.
    Takipte olacağım her daim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ipekcigim,bir delilik ettim actim blogu,insallah hayirlara vesile olur.

      Sil
  2. Blogun hayırlı olsun. Sunumlarında harika. Ellerine sağlık hem görsel hem bilgi acısından. Coconut water çok popüler ama ben hiç denemedim. Bu kadar faydalı olduğunu bilmiyordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler,Skinncigim.
      Bu 3. yorum gönderme denemesi ,internet kayboluyor.
      Bu suyu bende yakin zamanda tanimdim.
      hollywood yildizlarinin icmesiyle populeritesi artmis.
      Ucuz olsa hergün icerim.
      Icenlere sifa olsun.Denemeni tavsiye ederim.

      Sil
  3. Hayırlı uğurlu olsuunnnn

    YanıtlaSil
  4. Blogun hayirli olsun. Gec bile kaldin! Oyle guzel bilgiler veriyorsunki sana ait bir blog mutlaka olmaliydi. Takipteyim.

    YanıtlaSil
  5. blogun hayırlı olsun Şulecim,
    sanki evine misafirliğe gelmiş gibi hissediyorum :))
    ban da o güzel meyve tabağından ikram etmişsin gibi....

    YanıtlaSil
  6. Hos geldin,canim.Afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  7. Yakışır, hayırlı olsun Şule'm. İşte Terazinin yorumunu gördüm, kim blog açtı acaba deyip durdum kendimce? Eve geldiğimde endamyaya bıraktığın yorumu okuyunca öğrendim ve hemen ziyarete geldim.
    Tık, tık... Hepsi çok güzel olmuş ve ben bu kapıyı çok aşındıracağım, yerimi yapayım şöyle ;)))
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Sagol canim.
    Daha cok eksigi var.Düzenlenecekler seyler cok, yavas yavas halletmeye calisacagim.Zamanla bir sekle girer diye umut ediyorum.Ziyaretine sevindim.

    YanıtlaSil
  9. Hayirli olsun Sulecim! Nasil sevindim anlatamam, süüppeerrr!!
    neden bilmiyorum öglen atlamisim bu bilgiyi cafemblogta yazini okurken, ama olsun cok güzel olmus!! hep düsünmüstüm aslinda bir blogun olsa keske diye, nasip simdi icinmis..
    seve seve takip edecegim canim!!

    YanıtlaSil
  10. Canim sen atlamadin ki!

    Postu hazirladiktan sonra ikinci listeyi yazmak icin hazirliklar yaparken, bir cilginlik yapip sipsak actim blogu :)
    Sonradan herkese haber vermek icin postu güncelledim.yoksa kimsenin haberi olmuyacakti.
    Iki haftalik tatilimde blog hazirliklari yapayim derken cikiverdi birden bire ortaya.Ne diyeyim kolay gelsin bana.Zamanla güzellesir,olgunlasir insaallah.
    Ziyaretine sevindim canim.Iyi aksamlar.

    YanıtlaSil
  11. Cok sevindim canim ne iyi ettin!! Yazilarini paylasimlarini severek takip ediyorum canim, eminim cok ama cok ziyaretcilerin olacagindan;) Kolayliklar diliyorum sana!!

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel bir blogun var diyet konusu ararken buldum takipteyim artık :) canım bu arada önerebileceğim mükemmel bir site var diyebilirim www.senlemoda.com bakmanı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz icin tesekkür ederim,ayrica begenmenize sevindim.Önerdiginiz siteye ugradim,güzel ve yararli yayinlar var,profosyönel hazirlanmis :)

      Sil
  13. Blogunuzu çok begendim,blog keşif etkinliğinde gördüm,ben de beklerim:)

    YanıtlaSil
  14. ne güzel renkler yaaaa sayiden deee :)

    YanıtlaSil
  15. Surprizzz :) ilk yayinini merak ettim geldim. ^-^ iyi ki acmissin blogu sen caniiiim yaaa ♥♥♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaaa:) Tesekkür ederim Kreatifcigim .Bu kalpleri nasil yapiyorsun?
      Senin gibi seker bir Blogger arkadaslarimin olmasini sagladigi icin mutluyum:)

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma