23 Şubat 2014 Pazar

IKINCI LISTE , 2 . GÜN








Sabah kahvaltimi yukarda gördügünüz  sütlü gevrekle yaptim ,yaninda da kücük bir elma yedim.

Üstünede 1 fincan kahve ictim arkadaslar.

Bugün ki gevrek cok hosuma gitti . Bir baska kahvalti secenegide su olabilir , listemizde ki menüyede

uygun :





Resmi paketin üstünden cektim.

Tarif iki kisilik :

150   gram Magerquark ( bir cesit susuz yogurt )
100   gram Orman meyvesi karisimi ( dondurulmusta olur)
  60   gr. Flakes
    1   tatli kasigi pudra sekeri ( ben koymazdim )
    2  yemek kasigi su , Maden suyu
    3  yemek kasigi file badem
    1  tatli kasigi vanilya sekeri ( ben koymazdim )


Yogurdu suyla kremsi olana kadar cirpip , icine orman meyve karisimi , sekerleri , bademi , flakesi

 ilave edip ,  karistirin.

Bardagin icine sirayla yogurt ve hazirladiginiz karisimindan koyup , servis yapin.

Afiyet olsun.

Istediginiz , sevdiginiz diger meyvelerlede yapabilirsiniz. Ayni islemi müsli ilede deneyebilirsiniz.





Kahvaltidan hemen sonra ,yeni sezona hazirlik olarak, futbol dostluk macina gittik.

Tahmin edeceginiz gibi erken saatte yollara düstük.

Mac baslamadan yarim saat önce sabah yürüsümü ,25 dk. saha kenarinda yaptim.

Maci seyrederken isinmak ve ara ögün adina 1 fincan kahve daha ictim.

Mac bitiminde futbol takimiyla beraber MCDONALD'S a gittik.

Öglen yemegi olarak 1 tane tabuk Burger ve light soft drink aldim :(

Eve gelince ,dünden hasladigim brokoliden üc parca alip üstüne yogurt ve pul biber dökerek yedim,

böylece sebze  yeme sartinida yerine getirmis oldum.

ikinci ara olarak kivi ve ceviz yemigi planliyorum.

Aksama salata ve somon baligi var , bizimkilere pateteste hasliyacagim.

Ayrica dinlendikten sonra günlük spora , Brazen fit Challenge + 30 dk. Cross Trainer eklenecek.

Günün kalan kismini mutlulukla ve sporla gecirmenizi dilerim.

Düzeltme ; Dün aksam bloglarla ilgili ayarlar yaparken,zamanin nasil gectigini anlamamisim, ikide

 birde internetin kaybolmasi cabasiydi. Aksam sporumu yapamadim.O saatte ne canim istedi ne de

halim kalmisti. Neyse o, yazayim dedim.

5 yorum:

  1. ben yogurtlu musliyi cok severek yerim. Musliyide fiber ve protein orani yuksek cerealdan yapiyorum, icinde biraz ceviz ve kuruyemis koyuyorum.

    Yogun ve saglikli bir gun gecirmissin, sendeki istikrar ve duzene hayranim. Her gun okuya okuya bende senin gibi olurum insallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cook saglikli bir kahvalti ,hatta tatli türü ,icinebal,seker , Agave surubu konursa.

      Oda olacak bir gün.Üzüm üzüme baka baka kararirmis Skinncigim :))))

      Sil
  2. Şuleciğim sürekli takipteyim okuyorum ama yorum için vakit bulamadım:(
    İradene hayranım, çok iyi gidiyorsun...
    Bu günkü tarifte ağız sulandıracak cinsten:))
    Magerquark denilen malzeme bizdeki süzme yoğurta denk midir yoksa kefiri süzerek elde edilen benim "kefir loru" dediğim malzemeye mi benzer??
    Hiç biri olmasa yoğurtla da güzel olacağına eminim tabii şeker ve vanilya konulmayacak;)) Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Susuz,süzme yogurt kivaminda bir cesit süt ürünü ,peynir cesidi.

      Yag orani %10 un altinda Magerquarkin.

      Satilan süzme yogurtlar ,kremali yogurt olarak geciyor.

      Bunun üzerine bir Post hazirlayacagim,detaylari oraya yazarim.

      Yogurtu süzüp kullanbilirsin,ama vitaminli suyunu sakin dökme,bir cesit peynir alti suyudur,icebilirsin. Bendende sevgiler canim.






      Sil
    2. Önerilerin için teşekkürler Şuleciğim:))

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma