1 Mayıs 2014 Perşembe

DIYET KAHVALTISINDA NE YIYEBILIRIM - NE ICEBILIRIM ?

SOMON FÜME - MINI MOZZERALLA - ZEYTIN - FESLEGEN




PROTEIN EKMEKCIGI - MEYVE EZMESI - FESLEGEN - MOZZERALLA - ZEYTIN - DOMATES
 2 HIBUSKUSLU KUSBURNU CAYI + 1 YASEMINLI YESIL CAY DEMLENDIKTEN SONRA
 1 LITRE SU ILE KARISTIRILIP GÜN BOYU ICILECEK
FRAMBUAZ + YABAN MERSINI (BLAUBEEREN )+YOGURT+SÜT +
TARCIN+ KETEN TOHUMU+ YULAF KEPEGI
Gecmis zaman icinde yiyip, ictiklerimden örnekler..Saglikli beslenmek ve formda kalmak icin

 secenek bol.Zayiflama sürecinde kendimizi acliga hapsetmeyelim, gecici basarilar icin kilo verirken

sagligimizdan olmayalim.

Mönülerimizi renklendirip, cesitlendirelim.Tek yönlü beslenmeyelim.Bol su icelim...

KIZIM SANA DIYORUM ,GELINIM SEN ISITTTTT!  ;)

Bu söz bana gelsin..

7 yorum:

  1. Şule ablacım sunumlar süper her zamanki gibi harikasın :) Herkesin Regaib kandili mübarek olsun :)
    Evergreen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canim, vitaminlerini aliyormusun?Zayiflamak icin vücudundaki eksikleri dr.gözetiminde alacagin desteklerle giderebilirsin ve hedefine ulasabilirsin.

      Ihmal etme emi?

      Sevgilerle

      Sil
    2. İlaçlarımı alıyorum ablacım son bi tahlilim kaldı,okulda ödevler sunumlar yoğun her günüm dolu ama randevu aldım haftaya gidip tekrardan kan vercem.Bu arada grip oldum halsizlik var stres bağışıklık sistemimi bozdu malesef...Sen böyle söyleyince çok mutlu oluyorum inşallah pes etmicem yavaş yavaş da olsa gidicek bu inatçı yağlar :)
      Evergreen

      Sil
  2. ahhh yine harika paylaşım motivasyonum bu aralar gezme derdinden epey düşmüştü ama sizin bu sabırla paylaşımlarınız bana güç veriyor kilo aldığımı düşünmüyorum ama listeye uymuyorum ilk başlardaki listeleri ezberden otomatik olarak takip ediyorum niye böyle anlamadım hayırlı günler geçirmen dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda bu son iki haftadâki liste gayet esnek ve uygulamasi kolay.Bende

      100% uyamasamda dengeyi koruyorum.
      Öglen karbonhidratlarin serbestligi gayet iyi oldu.Aksam sebze ve et var.

      Listeyi bir kez dâhâ gözden geciirsen,son kalan günlerde iyi olur.

      Kaldigin yerden ,devam.Bog sayesinde bende kendimi Kontrolle tutuyorum.
      Su sira spor hafifledi,motivasyonum birâz düstü gibi,simdi yeniden atâga gecmek istiyorum :)
      birbirimize destek olursak basririz gibime geliyor...Ayrica tesekkürler...

      Sil
  3. ne kadar gzel sunumlar bunlar böyle. çok beğendim. instagram kullanıyor musun şule? orada da çok güzel hesaplar, örnekler fikirler oluyor.
    smoothie'yi ben de bugün kefir, maydanoz, elma, mandaline ve keten tohumuyla yaptım. mukemmel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canim,sosyal aglarda degilim.Instagrama girmek icin Facebook lazim galiba.

      Bazen düsünmüyor degilim.

      Ay, tesekkür ederim sevindim.Bazen böyle bir seyler hazirlarken dogaclama oluyor.
      Bugünde bir meyve tabagi hazirlamistim,kendimize diye,

      Ögleden sonra esimin futboldan tanidigi bir Alman kahve icmeye geldi,sonrasinda meyve tabagini cikârdim,nari tanimiyormus ,tabagida görünce afalladi ,sunum hosuna gitti herhal. :)
      Pek hosuma gitti,tepkisi. :)

      Smoothie delisi oldum gibi,pek lezzetliydi yarinde yesil bir sey deneyecegim...

      Seninkide nefis olmali.Sagligimiza.....😋

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma