7 Mayıs 2014 Çarşamba

DÜZ KARIN - INCE BEL ICIN 25 YIYECEK - 25 FLAT BELLY FOODS

INCE BEL ICIN 25 YIYECEK


Aktuel ölcüler :

Bel      : 66,5 cm.  - 0,5 cm.
Göbek : 76,5 cm.  - 2,5 cm.
Po        : 87    cm.   - 0 cm. ( degismesine gerek yok,böyle  iyi )

Son iki haftadir özel egsersizleri cok aksattigim halde hicte fena degil.  Yürüyüs,Cross Trainer, kosu,

merdiven cikma ( zaten bu yüzden 3 gün spor yapamadim), walk at Home,Jillianla hareket,bisiklete

binme degiserek yaptigim egsersizlerdi.Simdi biraz daha motivasyonla hareketlere devam.

Jillian'la Bikini Figur egserizlerini 2 hafta yapinca ,müthis etkisini görmüstüm, simdi yeniden

aksatmadan yapmaya devam.

Ara vermeden yapinca faydali oluyor. Ayrica günesi selamlama  ve Plank hareketlerini

ihmal etmeyelim degil mi?

Bundan itibaren su yukardaki yiyeceklerle olusmus mönü olusturma calismalarina da yogunlasmak

istiyorum.Kücük basarilarin zevkini cikaralim ama simarmiyalim.Yoksa elimizi verip ,kolumuzu

kaptiririz.Hic sakasi yok bu isin :) ....


13 yorum:

  1. Valla yaz geldi ne olacak bu halimiz bilmiyorum..

    YanıtlaSil
  2. Valla bizde erkenden önlem alalim dedik, basladik ama yastan midir nedir,öyle yavas ilerliyorum ki, tartilmayi biraktim,ölcülere bakiyorum artik.

    Ideal kiloya 3-4 Kilo kaldi desemde ...Neyse, ac kalarâk olmaz,uzun vadede saglikli beslenerek,aradâ diyet takilarâk,illa spor ile basarcagiz gibi...

    YanıtlaSil
  3. Ben evleneceğim dönemde 60 kilodan 50 kiloya düşmüştümm:))Ben bile şaşırmıştım,Stresten mi koşuşturmadan mı ?Nasıl sevinmiştim:))
    Şimdi ise rahatlıktan heralde 57 lere çıktım:))

    YanıtlaSil
  4. Evlenmeden önce 49 kiloydum.
    Sonrasinda 2 sene bu kiloda kaldim,zamanla her sene 1 Kilo eklendi agirligima.
    31 yasinda hamile kalinca 54 kg.dim.
    Dogum öncesi 64kg.-sonrasi 57 kg.

    En son 64 ,500kg. Olunca kilom YETER! Dedim.
    Dukan diyetinin 2. asamasini bitirip devam etmedim.9 kiloyu 3 ayda verdim.
    Aradan sonra bir kismini geri aldim.

    Mevimlerden Roma listeleri ile gecên sene 3 ayda tekrar zayiflayark 54,500kg. Düstüm.

    O gün bügün 54-55 kg.yim. Bir ara 52,500da olmustum,kisa bir süre.(154cm. boyum)



    YanıtlaSil
  5. Şuleciğim ölçülerin gayet güzel maşallah. Tabii senin hedefin önemli!
    Ben o ölçülere ulaşsam sevinçten oynarım herhalde:))

    25 yiyecek şahane, çoğunu tüketiyoruz ama senin tarif ve önerilerini de heyacanla bekliyorum... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Sevgicigim,arastirmalar sürüyor.Kaynaklar yabanci oldugu icin degisik tatlar,yiyecekler oluyor .

      Deneyimlerin bloga yansiyacak :)

      Sil
  6. Arkadaslar, cevrenizde,ailenizde seker hastasi olan varsa, zayiflamak isteyen,sekerini düsürmek isteyenler icin

    "Yetur'la lezzet kareleri" blogunun sahibesi Yesim Hanim kendiside seker hastasi ,özel bir zayiflama programi uyguluyor,bir haftadir.

    Fikir almak isteyen,deneyimlerinden yararlamak isteyenler blogunu ziyaret edebilirler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şulem bu paylaşım için çok teşekkür ederim. Benim ablam çok kilolu ve şeker hastası. Bilgisayar kullanmıyor ama belki ben takib edip onu bilgilediririm o da uygular. Önce bir güzel inceleyeyim, sonra ablamla konuşurum. Sağolasın...

      Sil
  7. Jillianla spor yapildi,cok sükür.Siz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah Leslie ile 3 mil:)) Hala Leslie ile devam, Jillianla yapmaya daha cesaret edemiyorum... Geçen hafta koştumaca çok diye ihmal etmiştim, bu haftadan itibaren işi sıkı tutmaya kararlıyım.

      Sil
  8. Olculerin gayet iyi Sule Abla, sen bu sekilde devam ettigin surece motivasyon ve ideal kilo seninle :) Bende duzenli sekilde spor yapiyorum, ( haftanin 4 gunu ) meslegim geregi aliskanlik olmus. Her ne kadar simdi calismiyo olsam da :) Spor kesinlikle yasamimizin bir parcasi olmali diye dusunuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spor ile dengeli beslenme ,kendimize yapabilecegimiz en büyük iyilik.
      Sinemcegim, spor olarak ne yapiyorsun?
      Evde mi yoksa fitness klüpte mi?
      Selamlar

      Sil
  9. Kesinlikle ayni fikirdeyim :) Ben spor salonuna gidiyorum. Haftanin iki gunu karin, kalca egzersizleri olan 1 saatlik ders. Iki gunu de body bump derslerine katiliyorum.
    Bu arada Sule abla Istanbul universitesi tenis antrenorlugu mezunuyum.

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma