30 Mayıs 2014 Cuma

MIM FIRTINASI ESIYOR BLOGLARDA :)

Resim Defterimm adli blogtaki arkadas" mim" davetiyesi göndermis,bakalim neler sorulmus :

1. Blog açma hikâyeniz nedir?

Kendi blogumu acmadan önce, takip ettigim bloglara yorum yaziyordum.Özellikle "Terazi" bloguna cok yorum yazdim.O blogta bir zayiflama etkinligi yapilmisti.Kücük bir gruptuk ve sürekli bilgi alis verisinde bulunuyorduk.
Sonunda sevgili Ipek arkadasim ,biz blogu olmayan arkadaslar ve diger katilimcilar icin "Cafem Blog" blogunu acti,orda da sürekli Post yayinlamaya baslayinca ve arkadaslardan da istek gelince, "Hadi, bende bir Blog acayim "dedim ve  paldir küldür ,o hevesle actim blogumu.

2. Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?

 Biraz önce bahsettigim gruptan "endamya.blogspot.com" ,Hülya ile yeni bir zayiflama grubu olusturduk ve MPG dayanismasi ile diyet listelerini uygulamaya basladik.Hülya ile yazisirken bana  Sulem  ( sule m )diye hitap etmesinden ,blogumun ismini sulemcafe koydum.Zaten hangi ismi verdiysem kabul edilmemisti.

 3. Hangi mevsimi seversiniz?

 Ilk bahar sonu yaz baslangici :)

4. Bu mevsimler size neyi çağrıştırıyor?

Mutlulugu

5. Kırmızı ruj mu yoksa eyeliner mi?

Eyeliner sanirim.Kirmizi ruj kullanmam.

6. Blog yazmak sana ne kazandırdı?

 Yeni arkadaslar,disiplin,yeni bakis acilari

7. Kitap okumak mı yoksa bir şeyler yazmak mı?

 Kitap okumak

8. Şiir mi roman mı yoksa hikâye mi?

 Roman

9. En çok etkilendiğin film?

 Cok film seyrettigim icin ,hemen bir isim veremedim.Ama en cok etkilendigim degilsede,

 son  seyrettigim" 12 yil esaret "diyeyim.

10. Öğrenci olmak mı yoksa iş hayatına atılmak mı?

 Is hayati

 11. Kitap okumak mı film izlemek mi?

 Kaliteli film izlemek

12. Hani tür kitaplar ya da filmler?

Drama

13. Klasik giyinmek mi spor mu?

 Spor, yeri gelince klasik.

14. Almaktan asla vazgeçemeyeceğin şey?

 El kremi

15. En sevdiğin yemek?

 Hangi birini sayayim?

16. En sevdiğin diziler?

The Blacklist, Suits, Criminal Mind, C.S.I, Bones

17 Özel bir yeteneğin olsaydı bunun ne olmasını isterdin?


Okuduklarini unutmamak -fotobellek

18. Hasta olmanın en kötü yanı nedir?


Hayattan zevk alamamak
 
19. Alınacaklar listen var mı? Varsa ilk beşi hangisi?

Yazlik kiyafet,ayakkabi ,canta, kitap ve ucak bileti (en son alinacak )

20. İlk aldığın makyaj malzemesi hangisi?

 45 yasindayim,hatirlamiyorum.Rimel olabilir.


Blogumu ziyaret edip ,bu sorulari cevaplamak isteyen herkes ,diger Blogger arkadaslarim

davetliler.

Daha önce mimlemedigim arkadaslardan

http://hayattankesintiler.blogspot.de/ ve

http://amsterdamcliches.blogspot.de/

sizlerde cevplarsaniz zevkle okuruz.

8 yorum:

  1. Blog açma fikri bi anda oluyor ama çok da güzel oluyor :))
    Mutlu hafta sonlarııı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisin ,iyiki acmisim diyorum.
      Gönlünce gececek ,mutlu, saglikli bir hafta sonu olsun...

      Sil
  2. Çok güzel olmuş emeğine sağlık.Emrah bunu beğendi :D

    YanıtlaSil
  3. Zevkle okudum, cok guzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler canim.Cevaplamak istersen ,severek okuruz.Davetlisin :)

      Sorular cok oldugundan daveti acik biraktim :)

      Sil
  4. Acaba bende bir blog açsam dediğin anda kapıyorsun bu hastalığı :)))

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma