12 Ocak 2015 Pazartesi

YENI YILIN ILK MIMI: MIMIK MIMI

 


SIZCE MONA LISA'NIN GÜLÜMSEMESI NE IFADE EDIYOR?


 Sevgili Resim Defterimm beni mimlemis,buyrun MIMIK MIMINE :)))



2.3. 4.5.
6.7.8.9.10.
 11.12.13. 14. 
15.


Yukarda yer alan Smiley ifadelerini kendinizce nasil tanimlarsiniz, en cok hangi durumlarda kullanirsiniz? En az 5 tanesini secerek tanimlayiniz.Süre 15 dk. basarilar :))

 
  En cok kullandigim ifade , yüzümden gülümseme eksik olmadigi icin olumlu her cümlenin sonunda da eksik olmuyor.
 
Olmasaydi iyiydi,  ayni fikirde olmadigimi,olumsuz tepkimi gösterdigim ifadem.
 
 
 Cok üzüldügüm zaman , cok acikli bir haberde kullanirim...Allaha sükür en az kullandiklarimdan.
 
Iltifat aldigim ,cok mutlu bir haber okudugum zaman kullanacagim bir ifade...
 
 Vay canina!, hadi bee!,yok ya!, benim niye haberim olmamis?,gibi afallama , sasirma ifadem.
 
 
Itiraf edeyim ki, bu ifadeleri sadece google + da  ve cep telefonumda yeni kullanmaya basladim.Smart Tel. yeni ve sinirsiz internetim yok,sadece evde gecerli.Evde de sinirsiz internet var, cok SMS veya Mail yazan biri degilim.Gerekiyorsa telefonla konusmayi tercih ederim.Konusurken ses tonumdan karsidaki ,yüz ifademin ne oldugunu kesin anliyordur 😉
 
Hazir yeri gelmisken bir sorunum var.Blog yazarken bu ifadeleri kullanmak istersem postta cikmiyor,ifadelerin yerine soru isareti geliyor ,nedenini bilen varsa ,yazarmisiniz?  (yukarda görüldügü gibi )
 
 "Kreatif Baskan,Leopar Delisi,Diyette Degilim,Mutfak HazinemKafa Dergi ve yapmak isteyen bütün Blogger arkadaslarimi mimleyeyim.
 
 Resimler alintidir.

15 yorum:

  1. hıım bak seeeen hehhe :)) teşekkür ederim kocaman <3

    YanıtlaSil
  2. En kısa sürede cevaplayacağım teşekekkürler :)
    Evet malesef canım o ifadeler telefondan girilince çıkmıyor neden öyle bende bilmiyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevinirim Gizem.Ben Laptop 'da cikartamiyorum .Bir bilen olsa keske.

      Sil
  3. Şule Hanım, siz mimlersiniz de ben yapmaz mıyım! Ancak şu sıra biraz yoğunum, umarım yoğunlukta unutmam da mimlerim. Siz hatırlatın unutursanız! Bloguma hep gelin, teşekkürler :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zaman vaktiniz olursa :) Hatirlatirim,tamam..

      Tabii,blogunuzu takipteyim...

      Sil
  4. hehehe çok eğlenceliymiş
    okurken gülümsedim kocaman :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))

      O zaman ,sizide mimliyorum Kadriye :) hehheh he ,yakalandiniz.Saka tabii,arzu ederseniz cevplarsiniz .

      Sil
  5. Çok güldüm :) Farklı bir paylaşım olmuş emeğine sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde de görmek isterdim cevaplari :)) sevgilerle.

      Sil
  6. Şulecim,
    Bu mımı akşam ipad ile yayınlayacagım duzenleme programım cok daha rahat ofıs bılgısayarından umarım soru olmaz.:)
    Heyecanla mımıklerımı sececegım an ı beklıyorum oyuzden detayına bakmadım fazla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende heyecanla bekleyecegim :)

      Kolay gelsin.

      Sil
  7. Svgili Şule,
    Sana mail ile ulaşmak ıstıyorum mail adreısnı alabılır mıyım canım ya da diyettedegilim@gmail e mail atabılır mısın?
    Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. hep gül zateeeen hep sevimli ol bana neeee hiç değişmeee :)

    YanıtlaSil
  9. Allah,her zaman yüzlerimizi güldürsün insaallah:)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma