24 Şubat 2015 Salı

ILACA DEVAM ve DUA ETMEK

 


 Dün kadin doktrunda ki terminden daha iyi bir haber bekliyordum. Miyoma karsi kullandigim üc aylik ilac bitince kontrol yapildi.Doktor nasil bir duygum oldugunu sorunca ,kendimi cok iyi hissettigimi söyledim.Gercekten de öyleydi.

Ama miyom sadece bir santim kücülmüs.Yine de sevindim.Ona kalirsa ameliyatla sorunun kökten halledilmesi yani,bebek kesesinin komple cikarilmasi.

Bu yastan sonra zaten cocuk planlamiyoruz.Bir tane var.(Allah hepimizin cocuguna uzun,saglikli ömürler versin...)

Sorun, dogumu sezeryanla yapmak zorunda kalmistim,ameliyatin zorlularini biliyorum.O yüzden erteleyip duruyorum.

Tedaviye  ikinci bir sans vererek  28 tabletlik ikinci asamaya geciyorum.Aslinda tedavinin 6 ay yapilmasi gerekiyor.

Doktor ikinci asamadan sonraki kontrolde de kücülme olursa devam edersin dedi...Bekliyecegiz. Doktor Hanim ilaca pek güvenmiyor,Tedavi bittikten sonra tekrar büyüme olabilirmis , garantisi  yok, ilac daha cok yeni,bilinmiyor,diyor...

Ilacin yan etkisi biraz Kilo aldirdi.Pantollarima sigiyorum ama fazaliklar tasiyor hafiften.

Eee! Sportif calismalara artik  hiz vermem gerekiyor. Dün bir Saat disarda yürüdüm, bugün yarim  Saat bisiklete bindim.

Sassy suyumu yapiyorum iki gündür, Mate cayimi ,yesil cayimi icmeye tekrar basladim.Gece yatarken kimyon,rezene anason karisimi cayimida ictim,sindirimi mideyi cok rahatlatiyor.

Dün aksam yaprak sarmasi yapmistim.

Bir paket yapragin yarisini kullanabildim,gerisi cöpe,kart kart,kocaman,yirtik pirtik idiler.Iyilerindende 3 kisilik anca cikti ,yedik bitti..

Bulgurlu sardigim icin siskinlik yapiyor,bu cay iyi geliyor bana.

Persembe günü de cilt doktorunda randevum var.Sirtimda ki bir ben alinacak...Bir kac gün raporda alacagim,kendimi zorammam gerek...

Sanki dert hic bitmiyor gibi degil mi?  Hayat böyle iste,inisleri cikislari,mutlu günleri üzgün günleri,aydinliklari karanliklari ile bir bütün....

Aydinlik ,mutlu cikisli günlerin cok olmasi dilegiyle...

Dün acayip bir sey oldu onu da yazayim,

Ögleden önce cok dua ettim ,tesbih cektim oglum icin güzel dileklerde bulundum.Cok istedigi bir sey ,gerceklesmisti ama uzun sürmüyecek gibi gözüküyordu..Elimizden de hic bir sey gelmiyordu...Son umut Allah'a dua etmekti benim icin...

Ve ögleden sonra bir Telefon geldi, (icimden de hep geciriyordum,belki ararlar diye)

 Positif sonuc,oglumun ,bizim istedigimiz gerceklesti. Nasil sevindi...:)

Telefon konusmasi bitti,esimi arayacaktim,telefonun aküsü bosalmis.Tesadüf,ya Telefon gelince bitseydi konusayamiyacaktik.Baskasini arayacaklardi belkide.

Acaba diyorum,dualarim mi kabul oldu.Yoksa ,dua etmesem zaten arayacaklarmiydi...iki gündür uykularim kacmisti,nasil bir SIKINTI,bunalti icindeydik... Bu vesveseyi sanirim seytan veriyor...

Dualarimin kabul olduguna inanmak istiyorum,dua etmek insani rahatlatiyor,ümit etmek

güzel....

Tabii ,insan bir seyin olmasi icin  önce caba gösterecek ,sonra duayi da ihmal etmeyecek...








28 yorum:

  1. Çok çok geçmiş olsun. Sevgiyle, sağlıkla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler Melek ,insallah gecer:) Bende de sevgiler...

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun canım benim....Allah hayırlı şifalar versin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim Tülincigim,insallah diyelim.Sevgiler...

      Sil
  3. En nihayetinde geçecek bir rahatsızlık di mi çok şükür. yani ilaç olmasa en son ameliyatla çözümü olan bir sorun Allah şifasız hastalık vermesin canım, tez zamanda bu sorunun bitsin inşallah.
    Dualar kabul oluyor elbette, hele ki annenin evladı için yaptığı dualar. Çok sevindim , ne oduğunu bilmiyorum ama sizi çok mutlu etmiş belli ne kadar çok arzuladığınız , çok mutlu oldum senin adına. Dua etmesen yine de arayacaklardı belki, ama sen dua ederek daha farklı birşey kazanmış oldun.kocaman sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En son cözüm,ameliyat.Bakalim etkisi az olursa yaza olurum diyorum.Hayirlisi.

      Evet,senin dedigine katiliyorum.Dua ruhu rahatlatiyor,kabul olsun olmasin etmekte fayda var.Tesekkür ederim cânim yorumun icin.

      Sil
  4. Öncelikle çok geçmiş olsun canım bahsettiğin rahatsızlığın tedavisi gerçekten uzun ve sabır gerektiren eğerki ameliyat olursanda iyileşmeside birazcık zahmetli bir hastalık.Şuanki kullandığın ilaçlar mutlaka gerileme sağlayacaktır ama eğerki sonunda ameliyat gerekiyorsa ilaçların etkisi istenen seviyeye ulaşmadıysa bence uzman ellerde birazönce ameliyat olman çünkü zaman ilerledikçe hem senin sıkıntıların artıcak hemde ameliyatın zorluğu riskide artıcaktır.Eminimki doktorun sana detaylı bilgi vermişti ama geçireceğin ameliyattan sonra vucudunun buna alışma aşamasıda seni yıpratıcak birazcık biliyorsun .Uzun uzun yazmak istedim konunun hassasiyetini düşünerekten umarım enkısa sürede eski sağlığına kavuşursun.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün bu sürec gözümü korkutuyor,birde gurbette olunca.Iyilesme sonrasi,degisimlerde ürkütüyor ama caresiz katlanilacak baska care yok..son bir denemeden sonra bakacagim ,gerekiyorsa ertelemeden halledilmesi lazim,kacis yok.

      Cook tesekkür ederim Ilgine,yorumuna cok ama cok sevindim....Sevgiler benden...

      Sil
  5. Geçmiş olsun. En kısa zamanda sağlığınıza kavuşmanızı diliyorum...

    YanıtlaSil
  6. Canım çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum. Duanın kesinlikle insanı rahatlatan bir gücü olduğunu düşünüyorum ve enerjiyi olumlu hale getirdiğine. Oğlun için ve ailen için ettiğin bütün duaların kabul olmasını dilerim, sağlıkla uzun yaşa. Tekrar acil şifalar dilerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cook sagol..Amin.Sevgilerimi gönderiyorum canim.

      Sil
  7. Geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum. Dua çok rahatlatıyor. Iyi düşünün iyi olsun hiç karamsarliga düşmeyin. Allah üstesinden gelemeyecegimiz dert vermez. Hayırlısiyla tedavinizi de tamamlarsiniz. Evet hayat böyle maalesef bir aci bir tatlı, tekrar geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz icin tesekkür ederim.Sevgilerle.

      Sil
  8. çok çok geçmiş olsun Şuleciğim. Allah en hayırlı şekilde şifa bulmanı nasip etsin amin. dua etmeyi ben de çok seviyorum. ne yaparsak yapalım dualarla Allah' a sığınmak huzur ve güven veriyor. çok öpüyorum canım, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruhumuza ilac dualâr....Tesekkür ederim ,canim.Amin.

      Sil
  9. Cok gecmis olsun Sulecigim...Umarim ameliyata gerek kalmaz ama yinede mutlaka gerekliyse olup kurtulmak en iyisi..Seni cok iyi anliyorum buralarda herkesten uzaktayiz herseyi kendi kendimize karsiliyoruz basa cikmaya calisiyoruz ama Allah daha kötü dertler vermesin kimseye Sifa versin tüm hastalara...

    Yakin olsaydin bana keske canim ama gurbette bile uzagiz birbirimize yoksa mutlaka gelirdim ziyaretine ama kimbilir kismetse birgün olur diyelim.

    Öpüyorum cok kendine iyi bak Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Cigdemcigim,yakin Ilgine samimiyetine teseklür ederim,ne iyi olurdu.Kimbilir belki bir gün nasip olur.Sevgilerle canim..

      Sil
  10. çok geçmiş olsun.
    dualarımız her daim kabul olur.yeter ki vazgeçmeyelim.
    çok emin değilim lakin ibrahim saraçoğlu'nun soğan kürünün bu tarz problemlere iyi geldiğini duymuştum.bir inceleyin isterseniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler,önceden denemistim.Kücük miyomlar icin tedavi edici özelligi varmis,benimkinde etki etmedi malesef.

      Ilginize ve yorumunuza teseklür ederim.Sevgilerle.

      Sil
  11. Cok cok gecmis olsun Sulecim, insallah ilaclarla istenilen kuculme gerceklesebilir. Hamilelerin duasi kabul olurmus bak ben cok dua edecegim senin icin canim ;-)) Bir baskasina yapilan dua daha makbuldur derler ya, ve evet annenin cocuguna yaptigi dua gibisi olmasa gerek. Cunku hicbir art niyet dusunmeden onun iyiligi icin tum ictenligimizle yapmiyor muyuz dualarimizi... Insallah bu bu gunler de geride kalacak, Rabbim dermansiz dert vermesin kimseye. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cook tesekkür ederim Sevcan,gözlerim yasardi.Allah bütün dualarini Kabul etsin canim,gönlüne göre versin herseyi...

      Benden de sana sevgiler canm,oglusunu öp yerime..

      Sil
  12. Ablacim yeni gordum, kusuruma bakma. Simdiden cok cok gecmis olsun. Anladigim kadari ile tedavisi olan bir rahatsizlik, insallah ilaclarla daha kolay atlatirsin ama ilaclar yeterli gelmezse bile ben senin her sekilde ustesinden geleceginden eminim :) Bence cok guclu ve neyi nasil yapacagini da bilen birisin. Yuce rabbiminde yardimiyla cok cok iyi olucaksin, bu gunleri de gulerek gecireceksin. Elbette ki herseyimizin dermani da dualar, benimde dualarim seninle ablacim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Sinemcigim...Insallah her sey iyi olur,bekleyip,görecegiz....Güzel düsüncelerin ïcin teseklür ederim canim.

      Aslinda ili yil önce miyobu aldirmak icin hastaneye yattim Noel önü.Narkozdan cikinca,her sey oldu bittti saniýordum.Meger almamislar,rahime zarâr vermek istememïsler,yüzeysel miyopmus,iznimde olmadigi icin tabii dokunmamislar.O zaman kücüktü,doktorum belki Menpoza girersen kendiliginden kücülür,kurur demisti.Ama Zamanla büyüdü.Ilac tecavisi yeni baslamis,denemek istedim.Oldu oldu yoksa ,bakacagiz caresine.Sevgiler canim.

      Sil
    2. Herseyde bir hayir vardir ablacim. Oncelikle sonucu ne olursa olsun ilac tedavisini secmen bence gayet mantikli olmazsa da, ki insallah ameliyata gerek kalmaz ama her sekilde ben iyi olacagina inaniyorum. Iyi dusunelim iyi olsun ben her zaman boyle soyluyorum :)

      Sil
    3. Haklisin canim,bende diyorum kaybedecek bir seyim yok.Pozitif düsünüp ,bekliyecegim sonucu :)

      Sevgiler canim.

      Sil
  13. dua ne kadar önemli bişi de mi yaa :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma