23 Haziran 2015 Salı

SAHIKA FERAYE - SINAN AKYÜZ



kitap tavsiyesi,okunacak kitaplar

Harika bir roman ,1900 'lü yillarin basinda Biga' da ciftlikte yasayan iki kizkardesin gercek hayat hikayelerinden yola cikilarak yazilmis ... Arka planda  Kurtulus Savasi ,savasin  roman karekterlerine etkileri,Sahika ve Feraye'nin  ,Sahika' nin  evlenip Ürdün'e gelin gitmesiyle , ayrilan yollarinin ,sonra tekrar Ürdün'de birlesmesiyle, acilarla dolu  gecen yasamlari anlatiliyor...

Sürekleyici,etklileyici ....532 sayfalik romani cok kisa sürede okudum,bitince yarim kalmis gibi hissettim...Devaminda neler oldugunu cok merak ettim...

Kitabin arka kapaginda yazdigi gibi tarih, kader ve askin mükemmel karisimi...   Karekterler cok gercekci...Olaylarin ardi arkasi kesilmiyor...SIKILMAYA zamaniniz olmayacak, belki biraz kizacaksiniz biraz da üzülecek...

Kesinlikle okunmali..Yazarin diger romanlarini da okumak istiyorum...



21 yorum:

  1. Sen beğendiysen bizde beğeniriz sanırım :D alıp okuyacağım inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim hosuma gitti diye herkesinde gidecek degil tabii :) Almadan önce net'ten diger okur yorumlarinada bakiniz...

      Sil
  2. Bende tarihi romanları çok severim ( hele gerçek hikayeyse). Not aldım ve ilk fırsatta alacağım... 😊👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son zamanlarda okudugum en güzel romandi..Umarim sizinde hosunuza gider..Sevgilerle..

      Sil
  3. keyifli okumalar canım. selamlar...

    YanıtlaSil
  4. Yazarı daha önce hiç okumadım. Şu an elimde Piruze kitabı var. Bu yaz okumayı düşünüyorum. Umarım ben de o kitabı beğenirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dogrusu tesadüf kütüphane de gördüm,konusu Ilginc geldi..Piruze ve digerlerinede bakacagim,umarim bulabilirim :)

      Sevgilerle

      Sil
  5. Bu roman beni de çok etkilemişti.Sinan Akyüz'ü seviyorum.İncir kuşlarını okumadıysan tavsiye ederim.
    Sevgiler Şule :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Romani bitirdikten sonra yazarin diger kitaplarini arastirdim.Incir Kuslari'da cok begenilmïs...Umarim bulurum,yoksa tatilde alarim :) Önerin icin tesekkürler Sertac :)

      Benden de sevgiler :))

      Sil
  6. Ablacim merhabalar... Inanilmaz guzel tarifler eklemissin, her biri birbirinden nefis ve harika gorunuyor. Ellerin kollarin dert gormesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canim..Umarim tatilin güzel geciyordur,hersey yolundadir ..Tesekkür ederim, Sinem...Sevgilerle

      Sil
    2. Ablacim sana mailinden cevap yazdim ama belki ulasmadi bilemiyorum!!!

      Sil
  7. Sinan Akyüz hiç okumadığım bir yazar, denk gelirse mutlaka okurum.

    YanıtlaSil
  8. merhaba kanalınızı takipteyim guzel bir yazı olmus iyi calısmalar :) eminmetin.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim..Basketbolu severim,kücükken tv.de maclarini seyretmeye bayilirdim..iyi günler dilerim..

      Sil
  9. Tarih ve aşk..güzel karışım.Tavsiye eden de dikkate şayan ;okurum ki ben bunu :D

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim sende seversin Kadriye ,bir cirpida okudum :)

      Sil
  10. yazarı bilmiyom ama konu ne güzelmiş evet yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercek olmasi ve yazarin diliyle su gibi akip gitti sayfalar :)

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma