21 Aralık 2015 Pazartesi

NOSTALJIK PAZARTESI :KIZIL BUGDAY UNU NEDIR ?- KIZIL UN - DINKEL UNU - MANTI

Gecen hafta sali günkü paylasimda karnabahar corbasina Dinkel Unu ekledigimi yazmistim. EQ arkadasimiz yorumunda hakli olarak , Türkiye 'de yasayan okurlarimin Almanya' da taninmis ,sevilen, saglikli unun ne oldugunu bilemiyeceklerini ve aciklamasini yapmisti... Artik Dinkelmehl in , Türkiye'de de Dinkel Unu ismiyle satisi oldugunu , internette ,bir yerlerde okumustum..

O yüzde bende Kizil Un, Kizil Bugday Unu yerine Dinkel Unu yazmistim...Blogumu takip edenlerin az cok tanidigini düsündügüm ,bazi postlarimda tanitimini yaptigim ,kullandigim bu unu merak edenler icin NOSTALJIK PAZARTESI  yazisi olarak paylasarak , verdigim sözü yerine getirip bu etkinlige de katilmis oluyorum... Buraya tiklayarak Kizil Bugday unlu saglikli mantimida görebilirsiniz...

Diger Esmer Kizil Bugday Unlu Manti tarif icin bu postu okuyabilirsiniz...



En son LIDL 'den almistim Dinkel ununu ...

Dinkel Unu  cok yogurulmamali.Ayrica cok saglikli  , genetigi bozulmamis olmasina karsi glutenfrei-glutensiz degildir... Cölyak hastalarinin kulanmamasi gerekir... Alman sitelerinde öyle yaziyor....

4 yorum:

  1. tımıms bi deneyim bakalım siyah pirinç kadar lezzetli miiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah pirinc vs. Manti ! Manti agar basar benc :P

      Sil
  2. son yazıma baksanaaaa hemeeen :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma