15 Ocak 2016 Cuma

HAFIF ,SAGLIKLI VE SÜPER LEZZETLI ÖGLE YEMEGI

SEBZELI OMLET, KIRMIZI LAHANA SALATASI,SULEMCAFE,NARZISSEN
HAFIF, SAGLIKLI VE SÜPR LEZZETLI ÖGLE YEMEGIM VE NERGISLER
Bugün o kadar acikmistim ki, disarda islerim vardi, hava soguktu  ,öglen vakti gecmisti...Eve gelirgelmez hemen ocagi yaktim...

Tava isinirken mantarlari temizledim,sivri ve kirmizi biberi dogradim...Tereyagi ve zeytinyagi eritip ,önce biberleri soteledim, bibererin muhtesem kokusu beni benden aldi :)

Sonra üzerine mantarlari ilave edip, hafif soteledim ...Iki yumurtayi tuzla cirpip ekledim...Yumurta pisince üzerine karabiber ve kirmizi pul Biber serptim...

Yanina da dünden biraz kalan havuclu kirmizi lahana salatasinida koyunca süper doyurucu,vitaminli,lifli,proteinli bir menü oldu...Bir yemek bu kadar basit, saglikli ve doyurucu olur...

Ekmeksiz yedim ve Allah'a sükürler olsun dedim...Allah olmayanlara da versin...

Cuma geldi gecti ama yine de hayirli aksamlariniz olsun...Afiyetle, mutlulukla...


4 yorum:

  1. Mmm nefis bir ögün olmus, ellerine saglik:)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkür ederimim :) Sade ve doyurucuydu görevini yerine getirdi:)

    YanıtlaSil
  3. ne kadar pozitifsin :) bu tarif çok hoşuma gitti .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu Ben cok sik yapiyorum..:) ah,her zaman degilim ...Su siralar cok depresifdim :(

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma