29 Ocak 2016 Cuma

MIM :Zzzzzz!

            
             
       Gercekten coooook geciken bir mim...Sanirim mimlenipte en gec cevaplanan mim rekorunu kirmisim...Gecenlerde Blog Mimi tarafindan mimlenince fark ettim :) kusura bakmasin...Son mim yerine bunu cevapliyorum...  


                   Sıradan bir günde kaçta yatıp, kaçta kalkıyorsun?

- 23:00 yatip 6:30 da kalkiyorum
 
Kendiliğinden mi uyanırsın, yoksa uyandırılır mısın?

 - Cep telefonum beni uyartiyor
 
Uykuya dalmadan evvel ne düşünürsün?

O gün beni rahatsiz eden sey kafami mesgul eder ya da ertesi gün yapmam gereken cok önemli bir is varsa onu düsünmeden duramam
 
Kafanı yastığa koyar koymaz uyuyanlardan mısın?
 
Her zaman degil, keskeee!
 
Uyuyabilmek için koyun saymak gibi bir yöntemin var mı?

Hayir yok ! Olsa ve ise yarasaydi iyi olurdu...Ama koltukta battaniyeme sarilir yatarsam cok cabuk uykum gelir...
 
                                                     Rutin yatış pozisyonun nasıldır?

Sag tarafima yatarim.
 
Uyuyakalıp da kaçırdığın/geciktiğin en büyük şey neydi?
 
Pek olmaz ama gecen sene Noel zamani pazartesi gec kalktim...(normalde p.tesi izin günü calismiyorum) Megerse o gün calismamiz gerekiyormus :)) (Noel dönemi isler yogun oldugu icin 2 hafta p.tesileride caliriz), sef aradi ,Sule ,ne oldu? -ben uykulu uykulu niye?
-bugün calisiyordunuz?
- Hemen geliyorum:)
Neyse ki ,is yeri 5 dakika uzaklikta :))
 
Şimdiye dek yattığın en rahatsız yatak /gece hangisiydi, neredeydi?
 
Yillar önce bir gezide gec saatte yolda mola vermistik...Esim yorgundu ve araba kullanamiyordu...Mecburen buldugumuz ilk otelin odasini kiraladik.Kaldigimiz otelin yatagi hic hosuma gitmedi...Sabaha kadar uyayamadim...Otel Karadeniz Uzungöl yakinlarindaydi..

8 yorum:

  1. Ay esnemeye basladim yaziyi okurken:) (yok sıkıldıgımdan degil)
    Bak nöbetteyim, hic iyi olmadi bu...yatagimi özledim birden:)

    Ah bir de o kafasini yastiga koyar koymaz uyuyanlari nasil kiskanirim ben de oldum olasi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay,evet bende kiskanirim...Hele yolculukta ucak, araba ,tren de gözlerimi kapatip asla uyuyâmam...

      Sil
  2. ha haa çok tatlı yaaaa du ben de yapayım bunuuu :) battaniye altında hemen uykun geliyo he :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evert,uyku ilacini bosuna aliyor Millet,battaniyeye sarilip yatacaklar, vücut isinip,gevsiyor valla...örgü battaniye olmayacak ama..

      Sil
  3. baksanaaaa mimi yaptım kiiiii :)

    YanıtlaSil
  4. ben yastığa 5 kala uyuyanlardanım

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma