20 Şubat 2016 Cumartesi

Bir Saat Bisiklet Niye Sürüldü??

Bugün is cok yogundu.Fazla mesai de yaptim, eve gelince cok yorgundum...hemen güzel,hafif ,saglikli bir kahvalti yaptim...Tek basima...(evin erkekleri evde degiller)...

Ayy!,Simdi cogunuz begenmezsiniz.Bu ne ya, bu kahvaltidan önce mi sonra mi yenecek diye espiride yaparsiniz :))..Hadi, hadi aklinizdan gecirmissinizdir :))

AVOKADO EZMESI,MUZLU EKMEK, TATLI PATETES, RENKLI BIBERLER,BADEMLER
SAGLIKLI BIR KAHVALTI TABAGI

Ben bu avokadolarin bayagi hastasi oldum...indirimde olunca hemen 2 tane aliyorum..kücücüklerde..0,99 cente düsüyorlar ,hemde olgunlasmis olarak..daha büyük ve yesil olanlar biraz daha Pahali tanesi 1,50 € civarinda...birde bunlarin icinde kocaman kalin bir cekirdekleri var..onlarida önceden atiyordum.Dün ögrendim ki onlarda cok Saglikli imisler,rendelenip yenilebiliyormuslar!

Neyse konu bu degildi. Dünkü muzlu ekmegin üstüne zerdecalli karabiberli azicik tuzlu avokado ezmesini sürüp yedim nefis olmustu..Bilenler bilir bu sosu cipsle yemegi seviyor yabancilar.

Guacamole sosu..(icine sarimak konuyor, baharatlar istege bagli ).

Efendim ,kahvalti edildi.dinlenirken Bloga,instagrama girdim biraz...disarisi soguk,yagmur yagdi yagacak  , daha alis veris de yapilacak,

Canim bir haftadan beri zeytin cekiyor, zeytinsizlikten deli olacagim nerdeyse...zeytinde Türk marketinde, türk marketi de uzakta...

Gözüm hic kesmese de  ,atladim bisiklete.Mecbur o zeytin bugün YENECEK arkadas sanki aseriyorum ;)

Türk marketine gidince ilikli kemik,birazda kuzu boynu kemigi de aldim...kemik suyu yapacagim..simdi hafif ateste tikir tikir kayniyor..iyice jellessin, icilecek, corbaya konacak..

Konudan yine saptim...1 Saat bisiklet yorgun argin niye sürüldü ? Ögrendiniz artik

ZEYTIN icin...

Artik biliyorsunuz sabah kahvaltisinda zeytin var , minik  bir kase limonlu,aci pul biberli, kekikli zeytin sofra da yerini alacak...

Yaninda yine bir avokado var :) bozulmadan yenmeli !

Bu arada günün egsersizi de aradan cikti, 1 Saat bisiklet sürüp kalori yaktim :) daha ne olsun,degil mi?

Herkese mutlu ,saglikli pazar kahvaltilari dilerim :)

11 yorum:

  1. Yok hiç öyle geçirmedim aklımdan :)
    Çok şık ve sağlıklı bir tabak, afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim:) ya,espiri yapayim dedim :) bazen baska paylasimlarda böyle yorumlar görüyorumda aklima geldi :))

      Sil
  2. Bence çok güzel bir kahvaltı tabağı. Gerek sağlıklı oluşuna gerekse görselliğine tam puan :)

    YanıtlaSil
  3. Çok sağlıklı bir menu bence ellerinize sağlık =)

    YanıtlaSil
  4. haklısın bunun üstüne bi menemen yemeli yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay,hic sorma Bio domates bile aldim menemen benim canimda cektiydi..Yarin yapacagim insallah ;)

      Sil
  5. İçinde avokado var, benim için tamamdır :) sunum şahane ellerine sağlık ablacım...

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma