21 Şubat 2016 Pazar

KEMIK SUYU ILE SAGLIKLI KAHVALTILIKLAR VE GÜNÜN SPORU

kemik suyu ,altin su,kollgen,antiagingdrink,sulemcafe
 KEMIK SUYU ILE SAGLIKLI KAHVALTILIKLAR
Az ama öz bir kahvalti...Marine edilmis zeytinler, frambuaz ve yaban mersini ,avokado ezmesi, kirmizi ve yesil biber ,karabugday citirlari ve sofranin yildizi KOLLAGEN DEPOSU, BAGIRSAK VE CILT  DOSTU  ,KEMIK SUYU (zerdecal,karabiber, limonsuyu ilaveli)


BONEBROTH,SULEMCAFE, ANTIAGING,KOLLAGEN,COLLAGEN
BAHARATLI ALTIN KEMIK SUYU

Dün hafif ateste tikir tikir kaynattigim kemik suyumu sabah isittim ve baharatladim...


COLLGENDRINK,ANTIAGINGDRINK, KEMIKLER VE CILT ICIN
ALTIN SU ,ALTIN KEMIK SUYU

Bilenler bilir, ALTIN SÜT olurda ALTIN SU ,ALTIN KEMIK SUYU olmazmi? Olur...Ac karnina icilmesi daha iyiymis ama ben kahvaltida ictim.

YÜRÜYÜS, GÜNÜN EGSERSIZI

Kahvaltinin ardindan yürüyüse ciktim...1saat yürdüm...Böylelikle günün sporunu,egsersizini de yapmis oldum :)Yaz geliyor, ondan da önemlisi SAGLIK ICIN YÜRÜYÜS cok cok önemli !

#SENDE YÜRÜ #SENDE BASLA#HAREKETTEBEREKETVAR#WALK
(VIDEOSU INSTAGRAMDA ,evet hala ugasamadim )

24 yorum:

  1. böylece kemik suyunu da ilk senden duymuş oldum. frambuazla avokoada ezmesini alıyim akşam yemeğinee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy!Geclik iksiriymis bu kemik suyu ,cok moda oldu ki!Aysegül Coruhlu 'da öneriyor...Yabanci instalardan bizim instalara Transfer olmus bu kemik suyu icme ..Eskilerimizin bir bildigi vârmïs de Mi? Karatay Hoca Kelle paca corbasi öneriyõr ya ist hepsi kemik suyu mucizesi...Sosyete bile icer olmus ki !

      Evet, o dediklerin bir harika...Avokadoyu mutaka bu baharatlarla, hatta cevizli olarak yemelïsin,icine sarimsakta koyuluorda her zman yenemiyor iste.

      Sil
  2. Salma Hayek'in gençlik sırrı kemik suyuymuş. Ama tadı nasıl içilebilirmi ki? Ben sanki içemem gibi geliyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun aciklamasiyla daha cok göndeme geldi zaten..Bol baharatli, limon sulu ,iciliyor..bir iki deneyin alisrsiniz...

      Haslarken defne yapragi falan giriyor icine, ben bu Sefer zencefil de koydum...Hic agir tadi yok.kemik suyunun donduktan sonra üzerindeki yag tabakasi aliniyor,yag kokusuda olmuyor..Cocuklara bile iciriyorlar..Alistirmak icin sulandirarak basliyorlar...
      Kemik suyu Sade icilebilir ve tabi corbalâra ,yemeklere konulabilir..Bagirsaklari tedavi etmek ve emilimini hizlandirmak icin ac Karnina icmeyi tavsiye ediyõrlar.

      Nette cok tarifler var...Yarin bende yazayim, nasil yaptigimi..

      Sil
  3. 10 kg vermem lazım sizce verilir mi?:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metabolik bir sorun yoksa 3ayda 10 Kilo saglikli sekilde verilir. Beyaz un ,beyaz sekeri kullanmamak, günlük 1 Saat spor yapmak,Bol su icmek,(2,5-3 Litre) .sebze bol yemek, gec saatte yememek...
      Saglikli yaglar yiyip, karbonhidratlari azaltmak...sart
      Kisa sürede hizli Kilo verdiren ekstrem diyetlerden uzak Durarak tabi verebilirsiniz..:) denenmistir :)

      Sil
  4. Yine çok sağlıklı bir menü daha. Yürüyüş te iyi olmuştur:)

    YanıtlaSil
  5. Harika bir kahvaltı ama erken saatte ağır olur gibi,sabah 10-11 gibi yapılacak kahvaltıya uygun...kemik suyu çok sağlıklı içmek lazım ama bizler genellikle çorba olarak tüketiyoruz...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilk basta insan öyle düsünüyor ama bana göre degil. Ben bu Sefer istirken biraz yagindan da ekledim ki bagirsaklar iyice yumusasin...önceki ögünde sebze yememistim. Haslama suyunda ki baharatlarin tadi ve limon suyu aciyor suyu..
      Söyle ,hani Eskiden Aslinda simidide sabah erkenden corbayla kahvalti edenler var...onun gibi..eskilerde gün agirirken ise baslamadan önce corba icecek güne baslanirmis....


      Tabi ki ,hic yapmayanlar icin agir gelebilir ama dogal ,yan etkisiz ilac gibi düsünülebilir...o zaman Afiyet,sifa yerine icilir ki ;) denemekte fayda Var.Zorlananlar corbalarina ekleyip,bol bol tüketbilir ki Bunu da Genelde cogumuz yapiyoruz sanirim :)

      Sil
    2. Tülincigim ,tabi kimilerine agir gelebilir...O zaman corbalarla tüketilir :) isteyen deneme yapar bakti ki olmuyor, care corbayla tüketmekte :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Yukardaki ki yorumu gizli yetenege yaziyordum Ben :)

      Sil
  7. Kemik suyu bizde çok meşhurdur, evimizin olmazsa olmazıydı annem her daim bulundururdu :) ama şimdilerde pek faydasının olmadığını, sadece lezzet verdiğini duydum sen ne dersin ablacım!!!
    İlerleyen günlerde bebişe de vermek istiyorum :)
    Ellerine sağlık ablacım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lezzet verdigi dogru saglikli oldugu da takip ettigim ünlü doktorlarda özellikle Aysegül Coruhlu ,Canan Karatay kemik suyu, Kelle Paca corbasini iciyorlar ve sürekli tavsiye ediyorlar.üstelik avrupa ve Amerika 'da da cok Trend oldu..
      Kemik suyunun faydalarini Google 'da ararsan cok paylasim var...Bonebroth diye yazarsan da cok paylasimlar karsilasirsin.Önemli olan Slow Cooking, yavas pisirmede ,ilikken ,kemikler iyice cözülecek, Fokus fokur kaynatmadam Uzun süre pisecek...kemik kiriklari, kemik reimest,Gebirgen bagirsak hastaliklarina, cilt kirisiklari, ve, icin tavsiye ediliyor...Bebise zamani gelince corbalarina katmalisin...Yagi alinmis sekilde...

      Ben uygun bir zamanda yine yazayim ...

      Sil
    2. Ilikli kemikler olacak :)

      Sil
    3. Gecirgen bagirsak , kemik erimesi....

      Sil
    4. Tesekkur ederim ablacim, mutlaka dikkate alicam. Ayrica bana yazdigin blwannesine de biraz biraz bakabildim oldukca guzel tarifler var, cok sagol ablacim :)
      Sevgiler

      Sil
  8. Ben telefonuma adımsayar indirdim ama telefonu cebime koyduğum zaman adımlarımı saymıyor. Geçen gün 40 dk yürüdüm telefonum cebimde, adımsayarda hiç oynama olmamıştı. Siz yürürken telefonu elinizde mi tutuyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sule cep tel. Cantamda ,pantolunum arka cebinde , ceketimde tasiyorum.. Programin Startens basinca ilk adimlarda sayi atlamiyor bazen ,adim sifirda gözüküyor sonra atlamaya basliyor sayilir.Starta iyice basin, adim atlayana kadar Elinize tutuabilirsiniz, sonra cantaya ya da ceket cebine koyun..Böyle bir deneyin bakalim...

      Gecen 5 dak yürüdükten sonra baktim hala 0 da ,sanirim iyi basmadim Starta. Sonra tekrar basinca calismaya basladi...
      Klipsli adim sayar almistim, onda Problem yasamistim, adimlari dügün saymiyordu.elimde sallayarak yürümem gerekiyordu.Sonra bu App 'kesfettigimden ve cok memnunum. Cep.tel disarda Interneti yok, sadece evde gecerli.Önce tereddüt etmistim ,disarda sayip, kaydeder mi diye ama cok memnunum...sadece aküsü cok kullaniyor galiba :)

      Sil
  9. benim dizilerim yazımda bak açıklama yaptım kiiiii kore şeysi içüün :)

    YanıtlaSil
  10. hesse'e sidarta'dan başlayabilirsin. hem güzel hem ince :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler :) bi daha ki gitmemde alayim..

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma