2 Şubat 2016 Salı

" LUNCHBOX " ,IZLEDIM VE COK BEGENDIM


Sicacik bir film...Kimilerine cok yavas,cok sessiz gelebilir ama cok duygu yüklü...Büyük sehirde yasayan iki sevgiden yoksun insanin yollari bir noktada cakiyor,pardon sefer taslari karisiyor :))

Bas rollerdeki erkek oyuncuyu " Life of Pi " filminden ( Irrfan Khan )  kadin oyuncuyu da " Homeland " dizisinden (Nimrat Kaur ) taniyorum...

2013 yilinda yapilan bu filmi Ritesh Batra yönetmis.Mumbay 'da her gün yüzbinlerce sefertası evlerden alınıp işyerlerine dağıtılıyor, akşamüstleri de aynı şekilde toplaniyor..Günlerden bir gün sefer taslari karisiyor ve olay kahramanlarinin hayatlari buna bagli olarak etkileniyor..

Kütüphaneden kiralamistim filmi,esim pek begenmedi :(  Icinizde seyredenler oldu mu?

12 yorum:

  1. Ben gecen sene evde dvd sini izlemis ve cok sevmistim. Boylece icten ve dogal filmler cok hosuma gider. Kadinlarin hassasiyeti cok iyi islenmis bence..Sinema konusunda zevklerimiz ortakmis..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tür filmleri her zaman izleme imkanim olmuyor...Dinlendiici buluyorum bu tarz filmleri,ruhuma iyi geliyor.

      Aktion,polisiye,ajan,uzay filmleri, vb... iyi de insani yoruyor,geriyor...

      Sil
  2. İnanılmaz bir filmdi bence. İki insanın yanında olanlarla paylaşamadığı onca şeyi, naiflikle minicik notlarda paylaşması. Ben çok ama çok sevmiştim. Zaten Hint filmleri de Hint baharatları gibi, seven çok seviyor, bazıları ise hiç beğenmiyor. :)
    Ne iyi yaptınız bana hatırlatarak.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hint filmlerini izlerken dünyanin ciddi,soguk,sorunlu taraflarini insan kisa ürede olsa unutuyor...

      Cook Sade ve derin duygulari yansitmis...bende cok sevdim...Hani Filmler vardir cok da seyretseniz SIKILMAZSINIZ, akliniza düsünce seyretmek istersiniz,bu filmde öyle Klassik olmaya aday...

      Ne mutlu oldum :) Sevgilerimle...

      Sil
  3. Ben bayılmıştım, nefis filmdi :)

    YanıtlaSil
  4. Duymuştum bu filmi ama izleme fırsatım olmamıştı... Listeye aldım hemen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiye ,ilgiye hasret,yanliz iki insanin hikayesi...Eminim hosunuza gidecektir

      Sil
  5. Çok iyi yorumlar almadım izleyen dostlarımdan, ben de izlemedim.
    Ekran karşısında oturmaktan sıkıntı duyuyorum, film beni alıp götürmeli yoksa yarıda kesip kalkıyorum ben :-) riske atamadım yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette herkesin Film zevki degisik..Esimin de pek etkilemedi. bu Filmden Esimin erkek Alman is arkadasi bahsetmisti..cok begenmis ...aklimdaydi bu filmi izlemek..kütüphanede görünce aldim..fragmanini izleyebilirsin..olaganüstü seyler yok, aksiyon yok Sade bir anlatim var ama yine de hosuma gitti :) sinemada dünyanin parasini verip izledigim ,büyük bütceli, süperstarli bir cok Filmden cok cok iyiydi..

      Sil
  6. ben bu filme son yılların en iyi filmi diyorum yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen öyle diyorsan öyledir :) zaten son yillarda ki filmlere bakarsak tek tük iyi ,kaliteli Film vardir...sen cok iyi film seyircisi ve yorumcususun :)

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma