11 Şubat 2016 Perşembe

ORMAN MEYVELI CHIA PUDINGLI SMOOTHIE-SUMUTI

sulemcafe saglikli tarifler,diyet tarifler,smoothie tarifleri,alkali besenme
ORMAN MEYVELI CHIA PUDINGLI SMOOTHIE-SUMUTI

Saglikli özellikleri say say bitemeyecek türden  nefis bir smoothie,saglikli icecek...




sulemcafe smoothie tarifleri,saglikli smoothie,antiging tarifler,smoothies
ANTIOKSIDAN,VITAMIN,ANTIAGIN ILE DOLU NEFIS SMOOTHIE
Dondurulmus orman meyvelerini rondodan gecirip, ,keci sütü ile yarim saat kadar bekletigim Chia Tohumlari sisip,jellestikten sonra birlestirdim...(Sisen tohumlari iyice karsistirin,siviyi cektigi icin topaklanir)

Ister hepsini beraber karistirin,ister benim gibi ayri ayri bardaga koyun...Zevk size kalmis....

Meyvelerin illa dondurulmus olmasi gerekmiyor, evde vardi kullandim...Isterseniz siz icine kücük bir parca buz koyabilirsiniz...Buz icecegi soguk tutup, ezilme sirasinda dogan sicakliktan vitaminlerin,enzimlerin zarar görmemesini sagliyor..

 Her meyve ile deneyebileceginiz bir smoothie...Chia tohumlari halk marketlerinde de ucuza satiliyormus...Indirimleri de takip edip alabilirsiniz...
Gecenlerde A101'ler de bir sürü süperfood ,saglikli ürünler satilmis...

Gec haberim oldu..Bir daha ki sefere burdan haber vermeye calisirim...

3 kasik chia tohumunu  yarim kase (  1 su bardagi ) süte islamistim,cabuk sistiler..Yapmak isterseniz az süt ile islatin, sistikten sonra, cok kati olursa süt veya su ile kivamin acarsiniz...
Benim yaptigim 2 bardaklik cikti.Hepsi göz karariydi.Isteyen,bal ,Agave ile tatlandirabilir.Ben sekersiz yaptim.meyveler biraz eksi de olsalar kolaylikli icilebiliyor.

Meyveleri biraz fazla koyup, Pudding tarzi kasikla yiyebilirsiniz...

ANTIOKSIDAN,VITAMIN,ANTIAGIN ILE DOLU NEFIS SMOOTHIE denerseniz  afiyet olsun...

19 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Tesekkürler , biraz önce blogunuza ugradim...Cok seker yazmissiniz ,gülümsemeden edemedim...Üyede oldum..yarisma sonucunu da merakla bekliyorum...

      Sil
  2. Ne sağlıklı bir smoothie. Ellerine sağlık. Chia tohumu deyince aklıma sen geliyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chiali Sule , Sule Chia ,Sule'den Chia Tohumlari , Sule 'nin Chia'lari ,cay da CIRA Sule de Chia , Fifty Chias of Sule ...
      Ayy, cok hosuma gitti Sule'nin Chia Tohumlari ;) kambersiz dügün Chia'siz Sule olmaz , sakla Chia' ni gelir yemenin zamani, Komsu komsunun Chia'sina muhtac olur, Chia girmeyen Eve Doktor girer :)

      Cok hosuma gitti ,aksam aksam geldiler bana :))) tesekkürler Sevcann

      Sil
    2. :) hah haaaa denizde kum şulede chia.

      Sil
    3. Ben Sule'ye Sule demem Chia'siz olursa :)) simdi aklima geldi..

      Sil
  3. Ne güzel bir içecek olmuş:) Sayfanızda hep ilginç tarifler görüyorum. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim ,degisik saglikli seyleri denemeyi ve yemeyi seviyorum :))

      Sil
  4. Evde dondurulmus meyve hep bulunur,ama cocuklar her yaptigimi begenmiyorlar,halbuki ne kadarda faydali hepsi!Buda süper smothie olmus,elinize sagliK!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemem mi ,benim oglumda öyle :( Tesekkür ederim.

      Sil
  5. Şu tohumları en sonunda bulup alacağım sanırım Şule :)

    YanıtlaSil
  6. Chıa yı görünce hemen dedimki bu şuledir...harika bir smoothie olmuştur eminim...
    http://tatesal-dekor.blogspot.com.tr/ yeni blogumu takibe alırmısın canım (aslında yeni değil ama yeniledim...)

    YanıtlaSil
  7. :)) Tülincigim ,ugradim üye olup takibe aldim..yenilikler güzeldir :) Hayirli ve takipcisi bol olsun.

    YanıtlaSil
  8. Chia ben de merak eder oldum. Sen baya smooth hazılıyorsun.

    YanıtlaSil
  9. Harika gorunuyor ablacim, ellerine saglik. Chia tohumunu henuz denemis degilim, duydugum kadari ile bir cok tarifte kullanilabiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tadi nötr, her seye yakisiyor.Salatalara serpebilirsin,kahvaltida peynirin,sebzeleri üzerine serpersin,Dün corbaya Kattim,Chia'li ekmek,pogaca yaparsin,Susam ,cörekotu gibi üstüne dökersin (Bunu pek yapmiyorum, sicakta direk temastan yanabiliyor,degerli özelliklerini kaybedebilir, Müsli icine ,Smoothie icine ,vs cok yönlü kullanilabiliyor ama Pahali.

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma