12 Şubat 2016 Cuma

PARKTA YÜRÜYÜS



PARKTA ÖRDEKLER,ENTEN,DUCKS
Ördekler

Havanin aniden güzellesmesi, günesin ortaya cikip, ortami aydinlatmasi ve isitmasiyla kendimi disari attim :)
Aslinda niyetim yoktu öglen öglen ama günes kandirdi beni:)




ÖRDEK RESIMLERI,SULEMCAFE
RAHATSIZ ETMEYIN LÜTFEN ! ÖRDEK UYUKLUYOR:)
Ögle uykusuna hazirlanmak icin göletin etrafina dizilen ördekler :) Bazilari coktan uykuya dalmislardi bile :)


ÖRDEKLER,DUCKS,ENTEN
UYKU ZAMANI, MITTAGSCHLAF

Yürüdüm, kuslari dinledim,ördekleri seyrettim ,D Vitamini depoladim ve birazda kalori yaktim :))



DOGA,NATUR,AGAC RESIMLERI
BÖYLEDE GÜZELSIN


NATUR,AGAC RESIMLERI
HEP BIZIMLE KALSAN

 ici oyulmus, cürümüs bu agaci gördüm...Bakalim ne kadar dayanacak, görüntüsü cok güzeldi,hala da güzel...

Ögle yürüyüsümü iyiki yapmisim.Aksama dogru hava iyice sogudu...Kisa bir süre disari ciktim...Alis veris yapip 12 068 adima yürüyüsümü tamamladim...Hani kus sesleri diyeceksiniz.Cepteki videolari buraya yükleyemedim..Sanirim yeni App yüklemem gerekiyormus..insAllah konuyu halledince ,ilerde yüklemeler yaparim...Instagramda sulemcafe yazarsaniniz iki Video paylasmistim.Biraz acemice oldu :)) Zamaniniz olursa dinlemek icin ugrarsiniz...Cok dinlendirici geliyor :)

Fotolar SAMSUNG GALAX S3 ile cekilmistir...

12 yorum:

  1. Boylesi de cok guzel Sulecim. Keske have burda da biraz ilisa.
    Ben sana diyet kisir tarifin icin tekrar tesekkur etmek istedim.Ancak dun deneyebildim. Esim ve ben resmen bayildik, karnibaharin en guzel hali bence ;-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmenize sevindim, Sevcan Tarif anonim gibi ama tanismaniza arasi oldugum icin mutlu oldum,afiyetler olsun..Diyetiniz iyi gidiyordur Umarim..Bugün sansli günümüzdü..hepimiz cok özlemisiz sicak,günesli günleri :) sevgilerle canim..

      Sil
  2. Güzel bir yürüyüş. İnsanı dinlendirici.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorgunlugum üstüne iyi geldi,günesin isinlarini hissetmek hele yesil baslari görmek cok güzeldi :)

      Sil
  3. Çok iyi etmişsiniz dışarı çıkmakla.. Ördekler de nasıl sevimli ama::::) Doğayı seviyorum ya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Firsati degerlendirdim valla..ilk defa bu olaya rast geldim.Anlasmislar gibi Ayni dakikalarda ördeklerin uykuya cekilmesi cok ilgincti :) Doga mis gibi :)

      Sil
  4. Ben de dün gittim parka uzun zamandan sonra ruhuma nasıl iyi geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh ! Ne güzel yapmissin:) insan dogayi izlerken,dinlerken her seyi unutuveriyor, insanin ruhlu canlaniyor..Havalar cabuk isinda da SIK SIK gezip,yürüyebilsek.
      Ben bugün cok yoruldum,Kilim kipirdamiyor, soguk cok soguk ,dondum resmen ...

      Sil
  5. İçim açıldı ya... Nasıl ihtiyacım var böyle bir doğa yürüyüşüne.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanal da olsa etki ettigine cok Sevindim...En kisa zamanda yapabilmen dilegiyle :)

      Sil
  6. ay zaten senin ordaki seviyom ben fotolarından :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parkimiz güzel gecekten,hele her yerler yesersin, Birde hava günesli olursa sahane :)

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma