29 Mart 2016 Salı

SOMONLU SEBZELI KINOA PILAVI

glutensiz tarifler,diyet tarifler,saglikli yemek tarifleri
SOMONLU SEBZELI KINOA PILAVI

Saglikli bir aksam yemegi, icindekilere allerjiniz yoksa dünyanin en saglikli yemeklerinden ...
Somonlar önceki günden kalmisti, digerleri de Paskalya tatili nedeniyle aldigim ,biteremedigimiz sebze ve yesillikler...Hepsi bir araya geldi, sahane bir lezzet oldular.

SOMONLU SEBZELI KINOA PILAVI NASIL YAPILIR :

1/2 su bardagi kinoayi 1 bardak su ile yagsiz ,tuzsuz pilav seklinde pisirdim ve dinlendirdim.
Kinoa dinlenirken yesil kuskonmazlari tavada biraz su ve zeytinyagi ile 3-4 dakika sote ettim..Sonra tavada incecik dogranmis mantarlari ve kirmizi biberleri cok pisirmeden soteledim...Sote olurken ,pismis somonlari kusbasi dograyip, üzerlerine koydum ki isinsinlar...(siz tazesinden yabilirsiniz)

Yesillikleri dograyip kinoa pilavina kattim,tuz ,zerdecal,karabiber,limon suyu,kimyon,sumak ekledim.
Sonra fotoda görüldügü gibi 1tabagi ortasina pilavi, etrfinâda sebzeleri yerlestirdim....

Tavsiye ederim,cok doyurucu ve cok Saglikli bir yemek....

SOMONLU SEBZELI KINOA PILAVI MALZELERI :

Kinoa
Somon baligi
Mantar
Kuskonmaz
Kirmizi Biber
Yesil sogân
Maydanoz,
Dereotu
Roka
Zeytinyagi,limon suyu,zerdecal,kimyon,karabiber,sumak

Hasladigim kinoanin hepsini  kullanmadim...Hemen .hemen yarisinini yaptim.Diger yarisini ya buzluga korum ya da önümüzde ki günlerde yerim...

Kinoali Tarifler  basligindan baska tariflere ulasabilirsiniz.
***********************************************************************************
Son zamanlarda blogumu ve Blog dünyasini cok ihmal ettim... Icinde oldugum derin noktadan yavas yavas cikiyorum...Bu paylasimla seytanin bacagini kirayim.Bir blog tanitimi sözüm vardi...Unutmadim ,arkadaslar...Nasil kötü bir duygudur bu ,hayallerin yikilmasi, umutsuzluk,yasam sevincinin kaybolmasi,üzerine sürekli duyulan kötü Haberler insanin elini kolunu bagliyor...

Kendi konseptimden bayagi uzaklastim, kac haftadir spor yapmadim, pek düzgün beslenmedim...Tekrar düzenli yasama baslayayim dedim ve blogumu actim...Arada.yazilan yorumlara cok gec dönüs yapabildim,özür dilerim.. Aslinda bilincli bir ara degildi bu, yoksa haber verirdim.Bugün yarin yazarim yayinlarim dedim..Olmadi...




15 yorum:

  1. Afiyet olsun Şule. Zaman zaman hepimiz geçiş dönemleri yaşıyoruz. gerek genel durum gerekse özel hayatlarımız bazen buraya zaman ayırmamızı yada zamandan daha çok sevgiyle ilgi göstermemizi engelliyor. çünkü bloglarımız özel ve öylesine birşeyler paylaşmak istemiyoruz, bence sebebi bu verdiğimiz araların. Hoşgeldin diyorum ve sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim canim:) Cook güzel anlatmissin durumu ...Benden de kocaman sevgiler

      Sil
  2. Bayıldım resmen :) sürekli spor yapan biri olarak tavuk göğsünden bıkmıştım,mutlaka deneyeceğim!
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla nefis oldu ,tabaktakilerin hepsini yedim.birazcik somondan kalmisti ;) Deneyip derim.Saglikli Protein dolu. :)

      Sil
  3. saglik olsun sulecim üzülme. iyisin insallah ?
    tarif için teşekkürler. yeni yazilarini merakla bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok Tesekkür ederim :) iyiyim ama arada bozutuyorum :( gelecektir ,önemli bir sey yok ama kafatasi takiyorum bazi seyleri ...sevgilerimle

      Sil
  4. Amaaa sen hani bu noktada koçumuzdun. Kendine dikkat et, Şule'm. Kimden ilham alacağım?

    YanıtlaSil
  5. Arada molalar ruha iyi geliyor. Dağıtmaya da hakkımız var, değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen oluyor iste, ne yaparsin? Var tabii:) sevgilerle Handan..

      Sil
  6. Hala deneyemedim su kinoayi ya, merak ediyorum. Ilk gördügüm yerde alip denicem:)

    YanıtlaSil
  7. Instagramda yayinladim,yarinde buraya koyacagim.Nefis Mi nefis bir sey yaptim.buna benziyor..Aldi Nord 'da gecen hafta getirmislerdi...Belki sizin orada da buabilirsin.bu hafta 1paket kinao 2 Paket chia aldim,bir bak derim:)

    YanıtlaSil
  8. Ayyy...tam benlikmis bu tarife bayildim ablacim :) Icindekilerin hepsini cok seviyorum epey zamandir da bol bol somon tuketiyorum. Ellerine saglik ablacim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Somonu bende cok seviyorum .o..Costa Saglikli,afiyetler osun canim:)

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma