28 Nisan 2016 Perşembe

FIRINDA BALIK

FIRINDA ALABALIK
Temizlenmis olarak alinan ve firinda pisen balik candir ;)

Taze Gökkusagi Alabaligini icinde baharatlari ile marketten aldim  ...Bana düsen iyice yikamak,baharatlamak,zeytinyaglamak oldu. Firinin alt-üst konumunda180 derecede , pisirme kagidi üzerinde 25 dakika pisirdim.

Acelemiz oldugundan son dakikalarda tepsiyi en üst katta cikardim...Cikarmadan önce üzerlerine tereyagi sürdüm... Derisini cikardiktan sonra yumusacik,lezzetli beyaz eti harikaydi..Tek kötü olan kilciklarini temizlemek...Bu yüzden alabalik bizde cok sik pismez...

Ögleden sonra unsuz,yesil mercimekli ,pirasli bir börek denedim...Instagramda cok tutulan karatay usulü bir Tarif...Deneyip,cok begenenler olmus...Ayrintilari fotoladim teker teker,yayinlayacaktim...Pistikten sonra baligin yaninda denedik . bizimkilere de tattirdim...

Papara yedim! Zevkler farklidir, tabii herkesin hosuna gidecek degil..Hosumuza gitmedi..Cöpe atacak degilim kalani,girer cikar yerim artik..

Arada olur böyle kazalar...  Esim biraz önce "Sen niye Pasta yapmiyorsun hiiic ???? "

"Yapinca cogunu ben yedigim icin" dedim,gülerek,: ))

Gönüllerini almak icin artik bir Pasta,Kek yapmak farz oldu..Kendimi affettirmem lazim :))

11 yorum:

  1. ne baharatları kullandın çok güzel gözüküyor eline sağlık. ah şu unsuz şeyler bazen damağımıza uymuyor:) arada bi şımartalım kendimizi bildiğimiz tatlarla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryacigim hazir baharat torbadaydi..bir daha gidersem,unutmassam not alirim icindekileri :)
      Ay,evet....cok begenilmis,aile üyeleri yemis,begenmisler bayagi denenmis bir seydi ama damak lezzetimize uymadi.sogukken gene iyi yeniliyordu da bir daha yapmam...zaten bizimkiler yüzünden simartmak zorunda kaliyorum.bu tarz seyler ile kendimi kontrol etmeye calisiyorum :)

      Sil
  2. Balığın her türlüsü candır elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Fırında balık gördüm sankiii:D Çok leziz görünüyor...

    YanıtlaSil
  4. iyisin ama de miiii yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyiyimde,esim raporlu,evde..düzenim bozuldu :))

      Sil
  5. Ufff...kokusu buraya kadar geldi sanki....missss!:)

    YanıtlaSil
  6. Cok pratik ve lezzetli .tavsiye ederim.(lidl' den almistim) su ince kilciklari olmasa hafta iki yapacagim:)

    YanıtlaSil
  7. Cok severim, ellerine saglik ablacim :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma